söndag 2 oktober 2011

will you be there when i wake up?

Fick reda på innan idag att alex bror ska ha barn nästan månad. Så roligt, ännu ett barn till deras enorma familj. Alex har 10 syskon, och dom flesta av dom är gifta och har barn och allting. Så deras familj är ju ganska stor. Så alex ska till van den 1-20 november, när beben kommer, och efter det får jag helt enkelt åka till honom. Så då hinner jag åka upp till min kusin också och hälsa på, om priset på tågbiljetterna inte blir för högt. Idag har jag inte gjort mycket mer än att sätta in lite nya bilder i några av mina ramar på mitt rum, och det jag skrev innan. Fick ett ryck och gjorde chokladsnittar (heter det så, sånna snea med pärlsocker på?). Men när man väl har bakat så är det ju inte kul längre, för man orkar äta kanske två stycken, sen mår man illa haha. Imorgon ska jag försöka jobba, går det inte får jag ju bara gå hem. Det är en "börjar tidigt-slutar tidigt" dag i alla fall. Och ida, min syster, ska praoa hos oss denna veckan. Fast på mammas avdelning! Nu ska jag tvätta mig, borsta tänderna och krypa ner i sängen och fortsätta kolla på sex and the city.

Och jag vet att jag tjatar, men idag saknar jag min pojkvän jättemycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar