måndag 3 oktober 2011

SATC

En sjuk tjej är förhoppningsvis på bättringsvägen. Jag borde nog inte gått till jobbet idag faktist. Det rann ur ögonon och näsa, jag har haft galet ont i halsen och ont i huvudet. Till och med vissa barn har kommit fram och frågat "fröken, är du förkyld?" haha. Ja små barn, det är jag! Glömde ta med nässpray också, så fram mot eftermiddagen har jag inte kunnat andas genom näsan, lite jobbigt. Nu har jag stoppat/ hällt i mig lite alvedon, rinexin, nässpray och te. Så nu känns det bättre. Ikväll ska jag göra absolut ingenting. Funderar på att ladda ner alla säsonger av sex and the city. Jag har egentligen sett alla avsnitt redan, men jag såg filmen igårkväll och den är ju så himla bra. Jag hade gärna bytat liv med carrie, förutom att hennes man rymmer från brölloppet. Det hade man kanske kunnat hoppa över. Men undrar om jag ens har plats på min dator till sex and the city säsongerna haha?

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar