torsdag 6 oktober 2011

it sucks to be you right now

Hade jättemycket jag tänkte skriva, men nu har jag inget? Nåja, min dag har varit bra, men kall. Jag har gått och frusit hela dagen och vädret har ju inte gjort det så mycket roligare. Vi har haft lite mysdag på dagiset med bara åtta barn på var avdelning, haft tända ljus och lekt med lera. Och en massa annat såklart. Jag har varit hemma en stund nu, och ska snart äta och måla naglarna. Imorgon blir det middag och ugång för mathilda som har fyllt år. Välkommen till vuxenlivet, om ett år i alla fall. Fast jag är ju faktiskt inte där ännu haha. Om ett tag! Åh jag sitter här och är sugen på något gott, tur att jag ska äta när som. Igår klippte jag lite i mitt hår förresten, för att det skulle bli uppklippt. Och ja, jag gör sånna saker ibland, och det blev faktiskt skitbra. Lite förvånad över mig själv! Det enda som behövs nu är ett paket hårfärg, sen så! Nej vad tråkigt detta blev, jag återkommer med något annat senare..

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar