söndag 11 september 2011

who you are

Är fortfarande inte riktigt nöjd med designen här känner jag.. vad tycker ni? Är det fult och tråkigt så säg det haha. Jag känner att jag är på lite dåligt humör idag, och varför vet jag faktiskt inte. Det är väll lite hormoner som spökar som min lillebror sa, fast dock med helt andra ord! Jag var hemma hos farmor och farfar och åt innan och det var jättegott, farmors mat är helt enkelt bäst. För den är det ju nästan värt att stanna i sverige för evigt haha. En stund efter att vi kommit hem kom mamma och hämtade oss och jag har tillbringat hela kvällen här hemma med dom andra. Kändes som att jag hade jättemycket att skriva innan, men det hade jag tydligen inte. Eller juste, jag har bestämt att jag ska klippa mig, som på bilden jag visade igår. Imorgon ska jag gå och beställa tid, och jag hoppas att dom har en tid denna veckan. Har jag bestämt mig för att göra något, så vill jag helst göra det så fort som möjligt. Och jag tror att det kommer bli jättebra! Jag ska lämna in min mobil denna veckan också, mamma erbjöd sig att betala det sålänge. Bitarna på framidan har börjat trilla ut skärmen nu liksom, så jag måste fixa det nu. Men pappa kom med den smarta idéen att jag kunde ta det på vår hemförsökring. Då behöver jag bara betala 1500 kr för att byta glaset på framsidan, glaset på baksidan och så kan jag fixa knappen där uppe på. Äntligen ska jag få en hel mobil som funkar igen. Denna gången ska jag köpa ett sånt tunnt genomskinligt skydd man sätter på framsidan och ett skal. Inga mer sprickor här inte! Nu ska jag gå och börsta tänderna, tvätta mig, lägga mig i sängen och prata med Alex. Jag saknar honom jättemycket idag och fick ett jättegulligt sms innan. Nu tänker ni "ett sms, okej? och?" men när man när är så långt ifrån varandra, och vet att det kommer dröja lång tid tills man ses igen, så gör minsta lilla sms eller signal på mobilen där det står "alex <3" så himla mycket. Mycket mer än vad man nånsing kan tro. Och man uppskattar det nått otroligt. Men jag ska inte klaga på att jag har mitt hjärta långt bort, för det är ingen annan än jag sjäv som har valt det.

Puss, sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar