fredag 30 september 2011

memories!





Just för att jag är sjuk och inte vill va här just ikväll så kikar jag igenom bilder från turkiet, såklart! Så därför bjuder jag på fyra bilder från en av dom roligaste dagarna/kvällarna i alanya, och alltså en av dom roligaste dagarna/kvällarna i mitt liv. Alla dagar i alanya kommer räknas som dom bästa dagarna i mitt liv. Fast kanske inte dom dagarna jag har åkt hem faktiskt! I alla fall, så undrar jag hur det kommer sig att dom dagarna man har varit ute på båttur på dagen alltid blir så sjukt bra på kvällen? Så har det varit varje gång jag varit på båttur. Och jag tror jag varit på det fyra gånger nu. Denna dagen, den 18 augusti, så va jag och antonia ute på båttur tillsammans med tuncay och ata. Och det var sjukt varmt ute. Tackar gud att vi valde just den dagen att åka, för den dagen hade inte gått att va på stranden. Detta var en av våra lediga dagar där! På kvällen hade jag bestämt "dejt" med mitt sverigebesök på aspendos, för perre "fyllde år". Det är alltid kul att fylla år i alanya, så det gjorde hon den kvällen. Alex hade lovat överraskning för henne, och det fick hon. Tårta och sång och pussar hej och hå. I turkiet är det ju en gest att pussa en på båda kinderna samtidigt som man tar i hand, och efter personalen hade sjungt för henne så gjorde alla det, och pussade henne på kinderna. Samtidigt filmade maria detta, och när det är alex tur så hör man mig säga i bakgrunden "perre, pussar du på min pojkvän eller!?" haha. Självklart va jag inte seriös! Som vanligt slutade kvällen på white room, istanbul, robin hood och till slut hollywood. Som ni ser på sista bilden så fick vi sällskap! Sen minns jag inte riktigt hur och vart kvällen slutade, men jag antar att den slutade hos min pojke, som vanligt.

Åh, distans suger verkligen.. men om man är med i leken får man väll leken tåla. Om jag inte kommer iväg till alanya snart (det vill säga om fem veckor typ den 8 november) så kommer jag få psykiska problem. Och dom problemen kommer alla bli lidande av, så det är väll lika bra att jag åker iväg? Eller? Haha. Jag överdriver nog lite. Men imorgon, klockan 11.20 har det gått exakt fyra veckor sen jag såg min prins senast. Fyra veckor är länge, allt för länge. Vi måste göra något åt detta, för alla vet.. att detta inte går i längden!

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar