fredag 30 september 2011

keep your game low, i dont want to play

Usch och blä, vad jag har blivit förkyld. Jag har jätteont i halsen och är nog täppt i hela huvudet. Haha nej, men jag är täppt i ena näsborren i alla fall, och så fort det rinner så rinner det ur ögonen också. Fräscha Fanny! Det va inte jätteroligt att jobba till halv fem idag kan jag säga. Ville inte gå tillbaka från min rast, ville bara sitta kvar, somna en stund. Fick reda på att vi ska ha "släktkalas" imogon också, jippe. Kan ju tycka att det är lite väl när man fyller 20 och 22, menmen. Jag får väll sitta och se glad ut även fast jag säkert kommer vilja gå in i min säng och lägga mig och sova bort min förkylning! Det är vad jag ska göra denna helgen i alla fall, sova bort denna jävla förkylning. Jag antar att det kommer bli värre också, så brukar det bli när jag är förkyld. Först börjar det lite, sen slår det ut ordentligt. Är det inte över till på måndag kommer jag fasen stanna hemma. Och juste, jag ska va inneboende hos nathalie några dagar också inom dom två kommande veckorna, och göra henne lite sällskap. Jag ringde pappa innan också, och han sa att vi ska åka och köpa en ny iphone till mig imorgon. Det är lika bra eftersom dom sa igår att den är för skadad för att bli lagad, så då kan jag ju lika gärna få en ny. Frågan är bara, vit eller svart? Det tål att funderas på. Har ju hittat ett jättefint ljusrosa skal, som nog hade varit finst till en vit. Och den vita är jävligt snygg!


1 kommentar:

  1. Hej!!
    Jag har läst din blogg i några veckor nu, och den har kommit till att bli en av mina absoluta favorit bloggar :)
    Tänkte att det därför är på tiden att jag lämnar en kommentar :)
    Kram!

    SvaraRadera