onsdag 21 september 2011

#kjbhj&%hsuah"#2

Skitdag! En jävla pissedag har jag haft. Skrikiga ungar på dagis, huvudvärk, illamående, trött, på dåigt humör, irriterad, "hemlängtan" (tolka som ni vill) och en massa annat. Idag vill jag bara fly från allt. Köpa flygbiljetten jag hittade till antalya imorgon för 298 kr, slänga ner lite saker i en väska, ta tåget till kastrup och bara åka bort en vecka. Idag är en sån dag som allting får fel och ingenting går bra. En sån dag man behöver en kram och någon som säger "allt kommer bli bra, du har bara en dålig dag!". Men idag fanns ingen sån i alla fall! Som sagt.. på tal om flygbiljetter, så hittade jag flyg (tur och retur) i tre veckor till turkiet den 8 november för 1770 kr. Det är asbilligt! Hade jag haft pengar nu så hade jag bokat direkt. Men jag får vänta lite med det där. I vilket fall som helst så ska jag dit i november, punkt slut. Och till den 8 november är det ju bara 1,5 månad på lördag. Det går! Nog om det.. sen jag kom hem från jobbet så har jag myst runt här hemma i min one piece. Guds gåva till mänskligheten, eller vad säger ni? Och jag tackar faktiskt gud (och mossängens förskola) att jag är ledig imorgon och på fredag. Känner att jag skulle behöva det. Nästa vecka så har jag jobbat där i en hel månad, fatta vad sjukt fort det har gått! Nu ska jag göra te och lägga mig i soffan.. vi hörs förmodligen imorgon.

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar