måndag 5 september 2011

godmorgon?

Skämt å sido. Jag har varit vaken ända sen klockan sju idag. Jag lovade att köra mina syskon till skolan och efter det körde jag och tränade eftersom mitt träningskort går ut imorgon (paniiik!!!). När jag kom hem gick jag ut med alfons och åt. Fram tills nu har jag försökt få ordning i mitt rum, packat upp min väska, tvättat och letat upp massa låtar som jag blev kär i nere i turkiet! Och jodå, jag hittade dom, nästan allihopa. Om en liten stund ska jag hoppa in i duschen och sen lägga upp bilder på facebook från mitt andra hem, alanya såklart. Om min data vill som jag vill så lägger jag upp bilder här också. Det känns skönt att va tillbaka till sin egen data. Fast jag har fortfarande det turkiska tangentbordet kvar i mina fingrar haha. Det är ju lite annorlunda och nu får jag nästan titta ner när jag skriver. Men jag vänjer mig väll snart. En annan sak som är lite rolig, är att varje gång jag åker till turkiet så reagerar min mage på maten och vattnet där nere, men nu när jag har kommit hem så har min mage reagerat på maten och vattnet här haha! Jag kanske börjar bli mer turk än svensk?

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar