söndag 18 september 2011

the first cut is the deepest


Bestämde mig för att baka idag, och det blev muffins som vanligt. Chokladmuffins med marschmallows, jordnötter, vit och mörk choklad. Sen gjorde jag och lillebror chokladtopping som vi smetade på ovanpå. Dom blev sjukt goda, synd att man bara orkar en. Jag och mamma sa innan att vi ska testa det här LCHF som jag skrev om igår. Det kanske är lite lättare om man är två också, eller? Vi får se hur länge jag klarar det haha. Jag kanske vinner över mamma! Nu ska jag läsa lite bloggar, och sen välja ut nya bilder att ha på mitt rum. Vissa bilder som jag satte in förra gången vill jag inte ha längre, och så har jag fem nya ramar att fylla. Och förresten, min msn-dejt dök aldrig upp. Jag ska döda honom!!

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar