tisdag 6 september 2011


Det var du som ringde mig klockan fem på morgonen fast du låg och sov, när du visste att det var precis då jag ville prata med dig. Det var du som gav mig pengar till taxi när jag har glömt mina pengar hemma, eller spenderat dom på drinkar ute. Det var du som kom ner till hamnen och gick tillsammans med mig hela vägen hem, för att du inte ville att jag skulle gå ensam. Det var du som ringde och frågade om jag hade låst dörren när jag inte sov hos dig. Det var du som väckte mig på morgonen när du visste att jag var påväg att försova mig. Det var du som alltid pussade mig i pannan och sa hur fin jag var, även fast jag kom från stranden och var hur äcklig som helst. Det var du som la armen runt mig precis när du visste att jag ville det. Det var du som såg till att inget hände mig. Det var du som hade berättat för alla du känner att jag är din flickvän, så att till och med dom skulle se till att inget hände mig. Det är du som gärna berättar för folk du precis träffat hur mycket du tycker om mig. Det är du som älskar just mig.

Min prins. Min hjälte. Mitt hjärta - jag saknar dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar