onsdag 3 augusti 2011

so you do

Nu har Melissa åkt hem, och ursäkta för att jag inte bloggade igår. Vi har haft tre mysiga dagar (hoppas du också tycker det melissa trots att jag hälde krydda på popcornen igår haha). Igår va vi i stan och gick och kollade i affärer, sen gick vi och köpte pizza och satte oss vi kanalen och åt det. På kvällen kom nathalie och gjorde oss sällskap. Vi kollade på skräckfilm, åt morötter/gurka med dippa, chips, popcorn och choklad. Idag har vi mest bara kelat med bebisarna och städat undan lite där hemma. När jag hade "lämnat" melissa i lund så åkte jag vidare in till malmö och just nu är jag hemma hos mamma och ska hämta lite saker. Jag har lite lite lite bråttom för om en stund ska jag möta mamma nere i stan för att äta på jensens. Så. jävla. gott.

Förresten, nu har jag varit i sverige i tre veckor, så nu får det mer än gärna bli lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar