onsdag 3 augusti 2011

memories made

Biljett från malmö till göteborg. Biljett från göteborgs central till göteborgs flygplats. Biljett från göteborgs flygplats till antalyas flygplats. Biljett från antalyas flygplats till hotellet i alanya. Åhhhh, snart är jag där! Som sagt så skulle jag äta med mamma idag inne i malmö, och de va jättegott och jättemysigt. När jag kom hem så kom danni hit en runda för att säga hejdå till mig, och jag har börjat packa lite smått. Min väska är redan mycket mer än halvfull och jag har inte lagt ner duschhandduk, neccesär, smink, smycken, parfymer, skor och kudde än... så vi får väll se vart detta slutar. Jag har i alla fall bestämt att jag inte ska ha övervikt denna gången, och jag ska inte ha med min dator. Den kommer jag förmodligen inte använda och det är bara jättejobbigt att ha med den i handbagaget. Jag har precis målat naglarna och ska snart tvätta mig, prata med alex och sova. Imorgon ska jag till stranden med mina fina kompisar!

Sov gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar