fredag 5 augusti 2011

kommentar!

"Jolie sa...
Har du fortfarande planerat att överraska din kille? haha, sjukt kul om du gör det, han kommer nog inte tro sina ögon :)"

Svar: Ja, det är klart jag har. Han har inte en aning om att jag kommer. Idag ringde han mig och va jättedeppig och sa "Allting är så tråkigt här. Jag är trött på allt, och vill inte göra nånting längre. Jag vill inte jobba, jag vill inte sova, jag får nästan inte äta och jag saknar dig jättemycket. Kan du inte komma hit snart igen?" haha. Då ville jag bara säga "jag kommer snart tillbaka, vi ses på söndag". Vi har ju pratat om att jag ska komma tillbaka i slutet av oktober när säsongen är över, så han tror fortfarande att det är nästan 3 månader kvar tills vi ses igen, men så är det ju inte. På söndag får han se mig igen, och jag längtar efter att få se hans min! Och efter han såklart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar