onsdag 27 juli 2011

Okej, telefonförsäljare är nog det tråkigaste jobbet någonsin! Om jag ska va helt ärlig så hade jag nästan hellre gått till skolan och haft en timmes kemi än att sitta där! Tänk att du gör samma sak hela tiden, säga exakt samma sak hela tiden och att alltid va trevlig. Jag är till och med trött på min egen röst just nu. I vilket fall som helst så har jag min lunch nu, sen går jag på andra passet, 17-21! Jag viiiill inteeee! Tur att jag har något att se fram emot nästa vecka i alla fall haha! På tal om det så ringde Alex precis och sa att hans mobil inte funkar som den ska riktigt, och att det är därför jag inte har fått hans sms dom senaste dagarna och inte kommer få det heller förrens han bytar sitt kort. Men, det gör ju inget, för snart ses vi igen. Gud vad jag längtar efter honom! Nu ska jag jobba igen, önska mig lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar