lördag 16 juli 2011

försökte få tankarna på något annat

1. Någonting jag tycker om med mig själv: att jag är snäll och bryr mig om andra.
2. Någonting jag inte tycker om med mig själv: att jag är så känslig.
3. Detta är jag rädd för: att dö.
4. Tre saker jag vill ha varje dag: värme, kärlek och sms från alex
5. Tre saker jag absolut inte kan göra: kalla mina föräldrar för "fula" saker, låta mobilen och datorn va i några dagar och inte äta choklad varje dag.
6. Detta tycker jag om att göra: va med mina kompisar, träna och sola.
7. Detta vill jag göra just nu: dricka en strawberrie daquari på queens, dansa på baren på istanbul och mysa med alex.
8. Bästa känslan: lycka och frihet.
9. Värsta känslan: att va ensam.
10. Är jag kär just nu: ja.
11. Följande saker jag vill göra innan jag dör: hoppa fallskärm, få barn och bo i turkiet ett tag.
12. Detta har jag på mig just nu: underkläder, mjukisbyxor, svart linne och vit långärmad tröja.
13. Stjärntecken: skytt.
14. Favoritdoft: viktor och rolfs flowerbomb.
15. Detta äter jag helst: kött och sallad.
16. Detta dricker jag helst: bubbelvatten eller iste.
17. Hit vill jag gärna åka på semester: usa.
18. Jag tror på: mig själv.
19. Det här göra jag inne på datorn: facebook, bloggar, kollar andra bloggar, pratar med alex, kollar på kläder och söker jobb (just nu haha).
20. Favoritcitat: ångra aldrig det som en gång fått dig att skratta.
21. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: mitt hår och mina ögon.
22. Det jag är minst nöjd över med mitt utseende är: mina korta ben.
23. Vad lyssnar jag på just nu: metro fm.
24. Här är mina föräldrar födda: lund och småland.
25. Detta är min favoritrestaurang: jensens eller vespa.
26. Såhär många barn vill jag ha: fyra.
27. Detta är den bästa filmen jag sett den senaste månaden: million dollar baby
28. Favoritpizza: vezuvio med pommes och vitlökssås, eller vegetarisk pizza i turkiet.
29. Detta är den senaste jag åt ute med, och vi åt: Sofie, och vi åt plankstek.
30. Favoritchoklad: maximus (finns bara i turkiet).
31. Är jag bra på matlagning: nej, det har jag märkt efter att ha bott utan föräldrar i 3 veckor.
32. Detta var det senaste jag handlade: nitar att sätta på ett par skor.
33. Att bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken: kärlek.
34. Tror jag på kärlek vid första ögonkastet: ja!
35. Kan jag va vän med ett ex: absolut.
36. Vad stod det i mitt senaste mottagna meddelande: seni seviyorum askim.
37. Vad har jag i min väska: mobil, nycklar, plånbok, tamponger, läppsyl, tuggumi.
38. Detta är jag tacksam för idag: min familj, allt jag lärde mig på 3 veckor i alanya, och att sverige inte är ett sjukt land.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar