torsdag 16 juni 2011

nytt nagellack!


Vet inte varför bilden blev så, men jag har köpt ett nytt nagellack om någon undrar haha! Det är lite mer rosaaktigt än på bilden, men jag gillade det i alla fall. Förresten, jag skulle ju berätta om dendär ringen. Den ringen jag har på mig, den fick jag i studentpresent av ett par kompisar till oss som har känt mig sen jag va en liten bebis. Och det roliga är att den lätt kan tas för en förlovningsring, och den passar bara på vänsterhanden, på högerhanden är den förstor! Mamma och pappa tyckte jag skulle ha den på mig hela tiden i turkiet haha! På tal om turkiet så ser mitt rum just nu ut som en stor röra, och jag hatar det! Mitt rum hos mamma är inte så stort, och på golvet befinner det sig just nu två stora resväskor som ligger öppna halvfulla, kuddarna och överkastet från mig säng, en överfull papperskorg, en påse med kläder som har stått där alldeles för länge, tvätt och massa rengöringsprodukter, flaskor med tvål och sånt som ska med och dessutom en hund! "Ahhhhh" låter det i mitt huvud när jag går in här, jag hatar att ha det rörigt och stökigt med massa saker på golvet! Jag vet inte ens hur jag ska packa för att få jämnvikt, det är ju lite onödigt om den ena väskan väger 30 kilo och den andra 10, jag ska ju trots allt dra båda två själv.. Nu ska jag lägga upp bilder från studenten på facebook, och sen kolla på the hills. Sista avsnittet av 90210 kollade jag på igår, buhu.. inatt är sista natten jag sover hos mamma på länge!

Denhär låten somnar jag nog till ikväll, eller denna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar