fredag 17 juni 2011

keeping my angel close

Jag är glad att jag har en säll pappa, för jag va hos optikern innan och skulle ha nya linser, och det blev en dyr historia. Men som tur är så är det ju inte mitt bekymmer. Jag fick ett par flip flop också, eftersom jag kom på att jag inte har några innan jag åker, så tack för det pappsen! Jag låg precis och myste med maja, min katt. Och herregud vad hon har blivit tjock! Inte för att jag tror att det kommer hända, men jag hoppas hon får sina bebisar innan jag åker, det hade varit mysigt. Men dom kommer ju fortfarande va ganska små när jag kommer hem igen. Jag fick förklarat för mig att det va en björkvin-tröja alex ville ha, men jag vet inte ens om det finns i Sverige? Däremot så finns det överallt i turkiet, men dom är ju inte äkta och det vet dom om! Nu ska jag få massage av min lillebror, sen ska jag fixa en sak och sen hämta ida i malmö. Imorgon väntar liseberg!

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar