lördag 11 juni 2011

indescribable

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja idag.. kanske ska jag börja med att säga att jag är sjukt trött och vaknade med en jättehuvudvärk idag? eller kanske med att jag inte kan avgöra än om det känns skönt eller tomt att sluta skolan? eller att jag och min syster haft en sjukt skön dag i solen på baksidan? eller att jag faktiskt kommer sakna sp3c trots allt? eller att jag är helt sjukt glad över alla fina presenter jag fick igår? eller att jag är så glad att alla jag träffade igår gjorde min dag så bra? eller att jag fortfarande är sjukt irriterad på den som gjorde att vårt flak fick stanna och stänga av musiken i 10 minuter? eller att min student helt enkelt var den bästa dagen i mitt liv? jag vet inte? I vilket fall som helst så tänker jag int ens försöka beskriva i ord hur bra min dag var igår, för det finns inga ord som kommer kunna beskriva det, inga nånsin! Jag vill bara göra om dagen igen och igen, för så bra var den. Jag kollade igenom alla bilder nyss och på exakt varenda bild ler jag, om jag inte skrattar, skriker eller blåser i min visselpipa! Nu ska jag hoppa in i duschen och ikväll lägger jag upp bilder från igår, för en bild säger ju mer än tusen ord!

Åh vad allt är bra, mitt liv är bra, för jag har världens bästa människor runt omkring mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar