söndag 12 juni 2011

10 juni 2011

 jag och mina flickor

 mika och alessandra

 johanna

 champagnefrukost





 lärarlunch på skolan

 en glad fanny väntar på att få springa ut



 VÅR TUR !!!

 lycka!


 min lilla familj, jag älskar er!

 tur att man förändras haha!

 alessandra, mika och jag





 på flaket



 jag va lyckligast på jorden!

 så himla fina tårtor!! (det ska stå turkiet, inte tyrkiet)

 hanna och jag

 presentöppning

salsadansen sådär på slutet! (fråga inte vad jag gör, jag vet inte själv)


Jag tror att dessa bilderna beskriver min dag mycket bättre än om jag skulle försökt göra det själv. Jag hade 250 bilder att välja mellan, så detta är bara några få från hela dagen. Det var i alla fall den bästa dagen i mitt liv. Nu väntar turkiet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar