tisdag 7 juni 2011

i'm not ready to make it right

Somnade med huvudvärk, vaknade med huvudvärk... när ska detta ta slut? Jag vill inte ha ont i huvudet idag, jag ska ju gå på tre studenter!! Funderar på om det kanske kan va för att det ska åska. Igårkväll började de ju åska sjukt mycket, och då släppte de lite faktiskt och jag brukar ha ont i huvudet om det ska åska. Jag kollade precis hur vädret skulle bli på fredag (det ser fint ut!!) och då stod det att det finns risk för åska senare idag.. Jag har precis ätit frukost och sitter och funderar på om jag ska gå upp och duscha och sen lägga mig och kolla på 90210 eller om jag ska gå ut och springa en runda och sen duscha och börja göra mig iordning lite.. men jag hör mammas röst i huvudet "man ska aldrig träna om man har ont i halsen, är förkyld eller har huvudvärk" haha. Jag får se..

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar