måndag 6 juni 2011

headache!

Fyfan vad ont jag har i huvudet. Jag har nog druckit för lite idag, igen! Jag gör allt det när jag är på stranden, och får alltid så himla ont i huvudet på kvällen. Jag har precis skrivit ner allting jag ska ha med mig till turkiet, och det va en hel del! Jag och henrik pratade innan om när jag ska åka, och hur det kommer bli.. och när jag tänker på att jag ska åka om 2 veckor så mår jag illa, helt ärligt. Jag vet inte varför, jag längtar sjukt mycket, men det kommer hända så mycket just den 22 juni och det kommer va så många intryck. Jag ska upp mitt i natten och åka till flygplatsen, jag ska flyga helt själv hela vägen till turkiet, ta mig helt själv till alanya (okej, jag har bokat transfer), jag ska träffa johanna som jag aldrig har träffat innan (men som jag har klickat sjukt bra med), jag ska se lägenheten som jag ska bo i i 3 månader, jag ska träffa människorna jag ska jobba med, jag ska träffa min chef och jag ska äntligen få träffa alex igen. Det känner hända så mycket den dagen, det är nog det som får mig att må illa. Jag är inte rädd att något ska hända för jag vet hur man gör på flygplatsen både här i sverige och i turkiet, och jag vet varifrån transfer-bussarna går.. men jag är nervös. Jättenervös! Men johanna berättade att dom som vi kommer jobba tillsammans med är jättesnälla, och dom hade vatt jättesnälla mot henne igår när hon började jobba, så jag hoppas dom är det mot mig också! Nu ska jag ta en huvudvärkstablett, prata med alex och kolla på 90210 innan jag somnar!

Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar