onsdag 8 juni 2011

dont give up on me, baby!

Min morgonrunda är avklarad, för ett bra tag sen i och för sig och det va inte alls skönt att springa idag. Det va hemskt rent ut sagt! Det va kvavt och varmt och klibbigt ute och jag tror att min tröja satt helt klistrad mot min kropp när jag kom hem. Ganska skönt att duscha med andra ord. Idag är det onsdag, om 2 veckor händer det grejor. På fredag är det min stora dag nummer 1, på onsdag om 2 veckor är det min stora dag nummer 2. Som jag längtar till båda två, jag har nog aldrig längtat såhär mycket till något innan. Pappa bestämde innan att det minnsan är han som ska köra mig till flygplatsen på morgonen. Jag kommer gråta jättemycket när jag ska säga hejdå. Bara jag tänker på att jag ska säga hejdå till mina kompisar, mamma och pappa och framför allt mina syskon så får jag ont i magen. Som jag sa, jag mår illa när jag tänker på det haha. Om en liten stund ska jag platta mitt hår och göra vid mig lite, klassen ska måla lakanen som vi ska sätta på flaket på fredag. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.. kanske ska skriva mitt namn störst av alla? Eftersom min skola är en liten privat skola och har ett rykte om att det bara är snobbar med rika föräldrar som går där (vilket absolut inte stämmer) så tänkte vi skriva "mamma köpte in mig, pappa köper ut mig" på ena sidan av flaket, eller "det är vi som kommer betala er pension, hur känns det?" haha. Men vi kom fram till att en del hade nog inte blivit så glada då.. så vi tar något annat!

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar