torsdag 9 juni 2011

destination eternity

Godmorgon.. eller vad man nu säger när klockan är ett? Jag har varit uppe nån timme redan.. dock har jag inte gjort särskilt mycket. Känns som att jag har en massa att göra idag inför imorgon men det kanske jag inte har? Jag har gjort en spelningslista till imorgon i alla fall, och fixat spotify premium, såntdär sjudagars som man kunde testa, och så har jag försökt laga ett par jeansshorts. Det var ett par jeans från början som jag skulle riva av till shorts men det blev inte så bra haha, men nu ser dom helt okej ut när jag fixat till dom. Kanske lite lite korta, menmen! Jag provade min studentklänning innan, för typ 10:e gången haha, och den sitter som den ska. Jag har klippt bort alla lappar och allting, inget som ska klia imorgon minnsan. Som tur är den jätteskön, stretchig och mjuk, inget som sticks eller har sig. För sånt hatar jag! Jag kollade vädret till imorgon också, och jag kollade på 4 olika sidor, och det ska inte regna, bara fram till klockan 11 står det. Sålänge det inte regnar när vi springer ut och när vi är på flaket så är jag glad, men det hade ju inte skadat med lite sol heller. Nu ska jag beställa solkräm till flyget!

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar