måndag 2 maj 2011

WHEN YOU REALLT MEAN IT

Jag ska skriva en uppgift om turkiets samhälle och kultur, men jag började kolla på bilder därifrån istället haha. Herregud vad jag saknar det och längtar tillbaka, jag kan nog kolla på dom bilderna hur många gånger som helst, för jag tröttnar aldrig! Imorse när jag skulle cykla till skolan så va det svinit kallt ute, och jag hade bara jeansjacka. Inte hade jag en aning om att det va så kallt! Till skolan kom jag i alla fall och fick reda på att jag ska göra en extrauppgift i samhälle, skriva om ett lands samhälle och kultur, och jag väljer självklart turkiet! Jag fick en liten mindre chock i söndags förresten när jag och Nathalie skulle gå till bussen och gick förbi mitt jobb. "BUTIKEN HAR UPPHÖRT" stod det på massa lappar på dörren och på skyltfönsterna, "jaha?" tänkte jag.. vad roligt att jag har fått reda på det. Dock jobbar jag bara extra, men endån, jag jobbade nästan hela sommaren så jag tycker nog att jag också borde få reda på det. Det roliga är att min chef svarar inte när jag ringer henne heller! Nåja, nu får jag väll börja med den där uppgiften då.. vi hörs senare!

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar