onsdag 4 maj 2011

SPRICKOR I FASADEN OCH EMELLAN VA JAG

Om det är något som gör mig riktigt irriterad, så är det när folk säger att jag gör något fel eller att jag kan göra det bättre. När jag gör något, så gör jag väll det så bra jag kan, eller försöker i alla fall. I slutet av boxningen så står man i en ring och gör olika övningar. Hälften står och håller mitsar och hälften sparkar eller slår så går man runt så alla får göra allt, och det är alltid någon som ska säga "du gör fel, du ska göra så!" eller skriker en rakt i ansiktet "amen slå hårdare då!" Och ja, det kanske är för att pusha en men jag behöver inte det just då. Efter att ha tränat i 1,5 timme så tror jag nog att man försöker slå ut sina sista krafter faktiskt, och då vill man inte ha nån som står och skriker en i ansiktet att man ska slå hårdare. Men nog om det! Jag pratade med turkiet-johanna innan och vi har bestämt att vi ska ta med både träningskläder och träningsskort till turkiet, och försöka träna där också för hon tycker också om att träna precis som jag.. typ springa längst stranden eller något liknane för där finns en asfalterad väg längst upp, fastän det kommer va sjukt varmt! Men det är ju bättre än inget.. Min hund springer runti hela lägenheten och strycker sig mot allting just nu för han är nybadad, han vill väll få tillbaka sin vanliga lukt antar jag haha. Jag tycker han luktar gott när han är nybadad, så han ska få sova i min säng inatt! Nu ska jag kolla på Grey's och göra lite te!

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar