torsdag 5 maj 2011

DUM AV DIG

Jag har en liten "pluggpaus" just nu. Skolan är snart slut och det är 2 inlämningar kvar och 1 prov, så jag tänkte att jag lika bra kan göra det fullt ut. En av inlämningarna har jag trots allt valt ska handla om Turkiet, och skulle jag inte få bra betyg på den skulle det ju varit en skam, haha! Nej, skämt åsido, det är lättare att skriva om något man är intresserad av. Lite jobbigt är dock att det bara får vara 2 sidor, det finns mycket jag skulle vilja skriva om det landet. Jag vet inte vad det har varit med mig idag, jag har varit lite upp och ner, det kanske beror på att jag gick upp så tidigt imorse. Jag tror jag ska gå ut och ta en powerwalk sen med Daniel Adams Ray! Jepp, jag lyssnar på hans låtar om och om igen och dom är så bra! Som tur är så har jag Nicholas som delar med sig av sitt spotify premium till mig, för jag har bara 7 timmar kvar på mitt spotify denna månaden haha. Innan jag tänkte fortsätta plugga, så tänkte jag gå över till något helt annat...

...jag tänkte fråga, precis som Jolie gjorde i sin blogg haha, vad ni vill läsa om här.. i min blogg? Jag skriver ju ofta vad jag gör, vad jag ska göra i helgen, om turkiet, om Alex, om något speciellt som hänt eller nån bit från en låt, men vad vill ni läsa om? Jag har ju ingen aning! Så snälla, skriv vad ni vill läsa mer om, kanske något som jag redan skriver mycket om som ni vill läsa ännu mer om. Och nu tycker jag faktiskt att alla som kikar in här emellanåt kommenterar. Gör ni inte det, tar jag det som att jag inte har någon som läser, och då slutar jag blogga, deal!? bra!

Puss på er.

2 kommentarer:

  1. jag gillar också din blogg som den är, haha. gillar att det är lite blandat, lite kärlek, lite vardag, lite turkiet ;) lite allt möjligt, keep up the good work!

    SvaraRadera
  2. Dagens outfit oftare!

    SvaraRadera