tisdag 17 maj 2011

äntligen!

Äntligen ett svar på min eviga fråga om mitt vaccin! Jag ska ta twirix, två sprutor.. men jag behöver inte ta den sista just en månad innan jag åker, som tur är. Jag ska prata med mamma när hon kommer hem och se ifall vi kan gå dit imorgon, så jag får den första sprutan i alla fall. Det hade varit skönt. Idag fick jag reda på mitt slutbetyg i natur b, och jag är nöjd med det. Jag fick också reda på att jag ska göra en extrauppgift i internationell ekonomi, vad hände där? Jag har inget planerat på hela dagen eftersom jag har "träningsförbud" av mamma. Igår när jag va ute och sprang så fick jag jätteont i lungorna eller vad man ska säga när jag blev anfådd, och sen hade jag ont i bröstet och i halsen hela dagen efter det. "Så det är nog inte så bra om du tränar imorgon" sa mamma direkt! Kanske ska lyssna på henna för en gångs skull.

Ha en fin dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar