tisdag 3 maj 2011

3 MAJ

Idag är det bara 50 dagar kvar till jag åker. Det var inte längesen det var 3 månader sen, tiden går fort när man har kul, man samtidigt så känns det som den kryper fram för stunden. Men kul ska jag ha fram till jag åker i alla fall. Jag drömde om balen inatt, och det var en katastrof.. mitt hår var fult och min klänning va förliten så mina bröst va upptrycka till hakan typ haha. Måste nog prova min klänning ikväll kanske! Idag fyller Alex år, 24 år. Det är synd att jag inte ens kan säga grattis till han. Inte ens ringa kan jag, eller skicka ett litet sms. Tycker att militären där är lite väl hård.. Det är lite jobbigt att bara kunna prata med han 1 gång i månaden typ, och det är ännu mer jobbigt att inte kunna säga "jag saknar dig" när man vill det som mest. Men jag har hört att man inte firar födelsedagar på samma sätt där som man gör här, eller kanske i dom större städerna så gör man det, men Alex berättade att födelsedagar inte är något stort där. Det va något med deras tradition! Nu ska jag ta ut min hund på en promenad och sen plugga!

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar