onsdag 13 april 2011

WE DONT NEED SHOES, WE HAVE LOVE.


En bild säger mer än tusen ord, och inga ord kan beskriva hur mycket jag saknar dethär idag..

Idag ärdet onsdag. En onsdag som bara bestod av en lektion, och jättegod mat i skolan. Jag tog två gånger till och med! Sen kollade vi på lite balfrisyrer, och jag vet ungefär hur jag vill ha mitt hår tror jag. Ska man satsa på att göra hår eller smink själv? Något av det ska jag låta någon annan göra, och någon av det ska jag fråga Adriana om hon vill göra. I alla fall, när jag och Johanna kom till stationen efter att ha gått i lugn och ro från skolan så upptäkte vi att vi hade missat tåget med 2 minuter, och Johanna är en person som aldrig nånsin missar tåget haha. Jag möjligtvis, men absolut inte hon! Så vi gick upp till pressbyrån och köpte glass istället. Nomnom! Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på off the map (ny serie jag börjat följa!) och kanske plugga lite sen, om jag orkar. Sen kommer Danni och hämtar mig och så ska vi träna! Puss så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar