onsdag 13 april 2011

I TOOK YOUR THOUGHTS AWAY

Jag har bestämt idag att jag ska försöka sluta använda mina färgade linser varje dag, och använda dom vanliga oftare. Jag har ju linser alltid eftersom jag knappt ser något annars haha, och så har jag oftas mörkbruna, ibland mörkblåa, eftersom min vanliga ögonfärg är ljusklarlysandegrön någonting. Och jag gillar inte min vanliga ögonfärg, och jag gillar inte att jag inte gillar min vanliga ögonfärg haha! Så då är de ju bra att jag inte ska använda dom färgade lika ofta. Jag och Danni va och tränade boxning innan, och det va jobbigt. Har jag inte träningsvärk i min mage imorgon så är jag förvånad över mig själv! Men det kommer jag nog ha.. Nu ska jag lägga mig i soffan och sen lägga mig och kolla på OC!

Sov gott finisar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar