onsdag 27 april 2011

SOME PEOPLE HAVE TO LEARN

Idag körde jag på shorts, jag tackar mig själv för det! Jättefint väder idag också.. lite blåsigt kanske? Man ska inte klaga! Jag hade jättesvårt att somna igår. Det kan ha berott på att jag låg och smsade med Johanna hela kvällen. Jag va helt ivrig att berätta att jag visste vart vi skulle bo ungefär och såhär, och båda två är lika taggade på att åka nu när allting är fixat! Igår beställde jag 20 kilo extra bagage på vägen dit, alltså en extra resväska, och det enda jag har kvar att fixa nu är min försäkring, vaccinera mig och köpa alla tusen saker som ska köpas! Men det har jag ju 12 dagar på mig att göra efter studenten innan jag åker. Jag är glad att jag inte valde att åka den 15 juni endån.. tror jag kommer vilja hinna umgås lite med mina kompisar och min familj innan jag ska vara borta i 3 månader! Om min dag då.. jag har varit i skolan. Vi började kolla på American Psyco på psykologin (det blev inte shutter island som jag hade hoppats på) och jag trodde nästan jag skulle behöva gå ut från klassrummet när han stampar död (kan man säga så?) på den lilla hunden i början.. lektionen nästan innan lunch också, great! Efter skolan satt jag och tjejerna kvar i 2,5 timme och gjorde klart 2 arbeten, skönt! Imorgon ska jag och Alessandra boka tid till håruppsättning till balen också, och jag vet exakt hur jag vill ha det. Vi hörs senare fina ni!

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar