tisdag 26 april 2011

DRIVE WITH SPACECHIPS INSTEAD OF CARS

Alltså, min dag blir bara bättre och bättre! Jag satt precis och kollade på goodle earth (fråga mig inte vad jag gjorde där?) men i alla fall, så försökte jag leta upp vart mitt och Johannas jobb kommer utgå ifrån till sommaren, i alanya då.. och det visade sig att det kommer va längs bargatan som det kallas på kleopatra sidan i alanya. Det i sin tur betyder att det är i samma område som jag har bott i alla gånger jag har varit i alanya, vilket i sin tur betyder att jag kan alla ställen och allting där utantill. Vi kommer bo i samma område, nära stranden, vilket betyder att jag kommer bo nära Alex hela sommaren eftersom han också bor där! Och mitt jobb, ligger nära hans jobb. Och vårt jobb, ligger nära mina favoritrestauranger, och nära "taxistället" på den sidan så man hur lätt som helst tar sig till hamnen. Jag oroade mig för att vi skulle bo och jobba i något område i alanya som ingen av oss skulle känna till, så jag är så himla glad just nu! Allting är perfekt, allting kommer bli perfekt!

Godnatt.

2 kommentarer:

  1. låter ju helt underbart & perfekt! hur länge ska ni vara där? :)

    SvaraRadera
  2. Det är helt underbart! 3 månader är de tänkt, sen får jag se hur mycket hemlängtan jag har :)

    SvaraRadera