söndag 17 april 2011

SET ME DOWN

Efter att ha varit hos farmor och farfar idag så var jag ja, proppmätt som vanligt. Men gott var det! När vi kommit hem åkte jag till mamma i Malmö. Vi åkte in till sjukhuset, eller jourcentralen som det hette, för att kolla min hals som gör mer och mer ont. När vi kom in i väntrummet så var det första jag såg en kille med en tröja där det stod Istanbul på, inte en svensk kille såklart, turkisk! Hela väntrummet var fullt med utländska människor som pratade alla sina olika språk, det luktade ungefär som på flygplatsen i Antalya och jag insåg hur mycket jag saknar Turkiet! Men som tur är så är det snart bara 2 månader kvar. Hur det gick med mig då.. jo, jag hade inte halsfluss vilket vi trodde, utan en förkylning orsakad av nått virus. Och blåsor i svalget som gör att jag har ont i halsen. Men nu ikväll har jag blivit hostig också, men det kanske hör till? När vi kom hem åt jag lite och kollade på film. Nu ska jag sova i alla fall, så vi hörs imorgon!

Förresten, det är fullmåne ikväll, och jag saknar Alex.. Puss!

2 kommentarer:

  1. krya på dig :) åwh erkänn att man lägger märke till allt som har med turkiet att göra :D haha

    SvaraRadera
  2. tack du :) haha ja verkligen allting. Man har det så nära men endån så långt bort!

    SvaraRadera