söndag 17 april 2011

"LIVET HAR DET STÖRSTA ORDET"

Blä, min hals tar död på mig just nu.. idag har jag ingen feber i alla fall. Kanske hinner bli bättre till på tisdag? Hoppas på det. Men jag vill va ute, det är ju så fint väder, och varmt.. men läkaren sa "vila, drick mycket, håll dig varm och stanna inomhus" eller något i den stilen. Jag sov länge idag i alla fall, och jag tänker faktiskt inte gå upp klockan 7 på morgonen nu när jag inte mår bra, det är ungefär samma sak som att ta självmord. Så det får min naturlärare ha överseende med (heter det så?)! Jag har legat i soffan och kollat på film idag, och just nu gör jag ingenting. Funderar faktistk på att skriva ett brev till min kusin och skicka med pappa det till Holland när han åker dit på torsdag. Eftersom jag inte har träffat min kusin (en annan kusin, inte Melissa) på 2 år kanske och aldrig pratar med henne eftersom hon bor i Hollans (en del av min släkt bor där) så hade det nog varit en bra idé! Men det lär bli långt, väldigt långt.. Vi gör ett försök! Vi hörs senare..

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar