fredag 1 april 2011

MAKE IT RIGHT AGAIN

Jag kan börja med att säga, att jag är sjukt nöjd med denna nya designen, mycket mycket mycket bättre än den gamla, tråkiga, fula som jag har haft nu i evigheter! Kände att det var dags för något nytt! Så jag hoppas verkligen att ni gillar den också? Jag funderade på, är det kanske tråkigt när det bara är svart, vitt och grått? Jag vill inte ha massa färger liksom. Jag tycker det är finast att bara ha en färg som typ bakgrundsfärg, som till exempel Nathalie. Men jag hittar ingen färg eller mönster som jag kan tänka mig att ha, så därför fick det bli en bild på mig, awesome! Och sen kan jag fortsätta med att säga, att min och Jonathans tårta blev sjukt god, även fast Ida trampade på den. "Jag trodde inte det var något viktigt" var hennes ursäkt haha. Alla tyckte den blev god, och det var ju en himla tur! Nu ska jag sluta prata om min nya design och tårtor, och jag hoppas ni får en lika bra kväll som jag! Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar