fredag 1 april 2011

LET THE RAIN WASH AWAY THE PAIN

Torkat fönster (säger man så?), torkat ur alla fönsterkarmar, tvättat, dammsugat, städat badrummen och köket, torkat golven och gjort tårta (med hjälp av Jonathan). Pappa blev glad i alla fall! Han fyller år idag och eftersom det inte tillhör vanligheten att jag städar hemma så tänkte jag att jag kunde ju göra det idag då.. Jag är faktiskt trött, jag gick endån upp klockan 7 idag för att sjunga för pappa. Fast sen somnade jag i och för sig i hans säng efter han hade åkt till jobbet och dom andra till skolan och sov till halv 11 när mamma ringde! Om en timme kommer farmor och farfar, och om jag ska va helt ärligt så längtar jag till vi ska äta tårta sen haha! Om vi inte hörs mer idag så ha en fin kväll!

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar