onsdag 20 april 2011

KEEP YOUR FINGERS CROSSED

The bitch is here! Nej, skämt å sido, Melissa är här.. som jag sa så skulle hon komma igår och ja hon om fram! Igår så åt vi pannkakor med Ida och sen gick vi och hyrde film. Vi hade sagt att vi skulle hyra en skräckfilm, och så va vi inne på hemmakväll hur länge som helst och vilken film jag än tog fram och sa "men denna då?" så sa Melissa "nej den har jag sett, nej den har jag också sett" haha.. Men vi hittade två stycken som vi tog i alla fall. The silent house och Boogeyman 2.. Den sista va dock Melissas val, jag är inte riktigt med på att se den eftersom inte ens min pappa ville kolla klart på den första för den va äcklig! Men vi får väll se, vem som ligger vaken hela natten! Eftersom det är varmt ute idag så ska vi till stranden eller slottsparken och grilla KORV och marschmallows, för jag är sjukt sugen på det! Vi tar med oss kladdkaka också. Och ikväll ska vi till bjärred! Enough of our day!

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar