torsdag 21 april 2011

IM ADDICTED WANNA JUMP INSIDE

Lite dåligt uppdatering dessa dagarna, men det känns inte som att det är prio ett att sitte inne och blogga när det är 22 grader och strålande sol ute.. för det är just vad det är och jag älskar det! Igår var vi som sagt på stranden och grillade, lillasyster följde också med, och vi hade suuuupermysigt om man säger så. På kvällen körde jag och Melissa ut till Bjärred och skulle äta mjukglass men eftersom om hann stänga precis innan vi kom så körde vi till ica och köpte vanlig glass och sen gick ner till stranden. Lite kallt, menmen.. Idag har vi gått i stan, och varit i västra hamnen och ätit glass! Mycket glass här, men det är ju faktiskt jättevarmt ute.. Det var sjukt varmt i stan idag. Det är konstigt att människor klagar så fort det blir varmt ute, det kommer liksom bli ännu varmare? Och jag ska spendera hela min sommar i ungefär 35-40 gradig värme. Jag klagar faktiskt inte! Om 2 månader så åker jag imorgon, kan bara tänka mig hur nervös och uppspelt jag kommer va vid denna tiden just då! Nu ska jag återgå till Melissa, hon kräver en del uppmärksamhet om man säger så! Skämt å sido, ha det så bra sålänge och klaga inte på vädret..

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar