tisdag 1 mars 2011

YOU WONT HEAR FROM ME AGAIN

Ännu en bra dag, det har varit många av dom nu tycker jag.. Jag kan inte längre räkna mina dåliga dagar och det tackar jag för! Dagen blev inte riktigt som planerat, och detta är nog första gången någonsin som jag blir åtsidosat för en fotbollsmatch på tv? Well well, i guess im fine anyway! Nu kan jag träna och plugga istället. Arbetet om idrottspsykologi på 5 sidor ska va inne på fredag, gissa vem som inte har börjat? Skolan motiverar mig inte så mycket just nu faktiskt, det kanske märks.. I alla fall, jag hoppas på att få låna pappa bil sen så att jag kan köra till träningen, det hade varit riktigt skönt! Ska köra inom Nova i så fall och lämna tillbaka en av tröjorna jag köpte igår, den va inte lika fin hemma som i provrummet haha! Ha en bra dag, det ska jag ha, och jag skriver nog något ikväll..

Jag ler fortfarande för mitt körkort! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar