torsdag 10 mars 2011

TAKE ME HIGHER

Jag gillar korta dagar i skolan, och att man vet att man är ensam hemma hela eftermiddagen sen. Jag kom hem vid 11 idag, helt okej faktiskt. Vi hade inga lektioner, bara en föreläsning i en och en halv timme, men den va faktiskt ganska bra. Jag har inte gjort så mycket sen jag kom hem faktiskt, det vill säga på 3 timmar haha. Kollat på tv lite, ätit, vatt ute i reget med Alfons och gjort kärleksmums. Jag vet att jag inte skulle äta sånt, men det är ju faktiskt fredag imorgon, och då kan man ju tänka idag att det är fredag imorgon så är det okej? Eller, nej? haha! Nåja, jag får väll låta resten av familjen äta upp det. Nu ska jag kolla på några avsnitt OC, sen hoppa in i duschen, kanske äta lite igen och sen spenderar jag kvällen, och natten, på annat håll. Så inget mer bloggande idag tror jag, men ha en fin kväll!
Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar