onsdag 9 mars 2011

22 JUNI IT IS!!

Nu har jag bokat flyg till Turkiet, äntligen. Herregud, det känns fortfarande overkligt, att jag ska åka dit själv (visserligen med Johanna) och vara borta i 3 månader. Men herregud vad kul det ska bli, och herregud vad jag längtar. Jag har i alla fall koll på allt nu, flyg, vad extra resväska kostar, vilket vaccin jag behöver ta och så vidare. Jag hade ju lovat mig själv att när jag har bokat flygbiljett så ska jag också börja träna "på riktigt" och faktiskt försöka att inte äta choklad och liknande varje dag haha. Jag funkar nämligen så att jag kan inte ha pli på mig själv och verkligen tänka att "idag måste jag gå och träna" om jag inte har något att träna inför, och det har jag ju nu! Trots att jag älskar att träna så funkar det inte riktigt så i mitt huvud, haha! Men nu jävla ska de bli fart på benen haha! Boxning, spinning, styrketräning, ja jag vet inte. Jag har i alla fall vatt och tränat idag, men mer i brist på annat att göra, och det va skönt. Nu ska jag göra ingenting!
Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar