lördag 12 mars 2011

LOVE IS OUR PROTECTOR

Alkohol, källor, innehållsförteckning, projektrapport, sidnummer, korrekturläsa, tryckta, digitala, studier, uppsats, argumentation, kvantitativ, oxfortsystemet och fotnoter är ord som snurrar i mitt huvud hela tiden just nu. I alla fall dem senaste 3 timmarna. Som jag sa skrev jag klart hela avhandlingen till mitt PA igår och jag tänkte att jag skulle läsa igenom det och rätta det idag, och det tog mig 1,5 timme nästan att läsa igenom 21 sidor. Och bara tanken på att jag kommer behöva läsa igenom det minst 2 gånger till gör att jag vill spy på projektarbetet just nu! Som tur är är det snart klart, alldeles snart! Förutom att hålla på med mitt projektarbete idag så har jag varit i lödde med mamma, ida och jonathan. Jonathan skulle ha en ny jacka och den bortskämda lilla skitungen vill inte ha något annat än Peak! Snart ska jag äta och sen absolut inte gör något mer idag, skönt!
Ha en bra kväll allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar