fredag 11 mars 2011

JAG HAR TRILLAT DIT


Lite av min dag i bilder! Dock så gör ju inte blogspot bilderna rättvisa överhuvudtaget. Jag tänkte inte skriva jättemycket om min dag mer än att jag har sovit länge, varit ute en lång runda med Alfons, nästan skrivit klart mitt projektarbete, och bara tagit det allmänt lugnt. Det har känts som en lördag idag faktiskt, och förresten, min kärleksmums verkade vara väldigt goda? Dom är redan slut, och jag har inte tagit många haha. Jag har känt mig så duktig idag, städat, tvättat, pluggat, vatt ute och gått, lagat mat och ja! Ibland får man ryck! Imorgon ska jag göra klart mitt PA och träna, om inte något annat kommer upp. Kanske ännu en spontan utgång? Tror dock inte mitt visa-kort hade blivit så glatt då haha. Nu ska jag somna till OC. Vi hörs imorgon.
Godnattpuss.

Orden ekar i mitt huvud och jag inser mer och mer,
hur otroligt fel du har.
Och jag är inte ett dugg ledsen
över att det inte blev annorlunda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar