söndag 27 mars 2011

LET ME SEE YOUR HEART

Förlåt för inget inlägg igår, men det blev lite stressigt efter stan där. Ett par nya, vita fina converse fick följa med mig hem i alla fall, och jag ska verkligen försöka hålla dom vita och inte låta dom bli som mina gamla. Jag kan lägga upp bild och visa, för dom är allt annat än fina! Gårdagskvällen spenerade jag i Kävlinge med Nathalie och Mathilda och vi hade det supermysigt. Vi snackade, åt godis, snackade, blev lite rädd och gjorde våfflor vid tolv på kvällen kanske, gott! När klockan var 3 hade jag och Nathalie fortfarande inte kört hem så där låg 3 döda tjejer i vardagsrummet och halvsov. När klockan blev 5 hade vi fortfarande inte kört hem, men nästan. Jag och Nathalie somnade nog halv 7 imorse i alla fall och gick upp vid 11, så jag är så trött så jag vet inte var jag ska bli av. Så trött så jag har ont i hela kroppen nästan. Detta är värre än efter en utekväll haha! I alla fall, nu ska jag duscha, äta och packa ihop mina saker och åka hem till pappa senare. Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar