tisdag 29 mars 2011

IM STUCK WITH YOU

Bilder från helgen! Inget inlägg igår av den enkla anledningen att jag inte hade något att skriva helt enkelt. Igår var jag i skolan och i stan meD Alessandra, och tränade med Danni, men inte mycket mer. Idag har jag också vatt i skolan, men inte i stan, och jag ska inte träna med Danni heller. Däremot ska jag träna själv! Imorgon ska vi göra vårt forskningsprojekt, som går ut på att vi ska kolla hur folk reagerar när man ger dom kommentarer. Folk på stan då såklart som vi inte känner. Johanna ska göra det, och självklart kommer det bara va positiva kommentarer, och så ska vi andra "observera" hur personen reagerar. Det ska bli lite kul. Nu får gärna min pappa komma hem så jag vet om jag får låna bilen eller inte, sålänge ska jag äta. Puss på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar