torsdag 24 februari 2011

WONDER WHY YOU CAME

Idag vaknade jag av att Melissa vaknade jättetidigt, tack för det Melissa! Nej men vi låg och pratade en stund och sen gick vi upp och åt frukost med hennes mamma och lilbror, alltså min moster och lille-kusin! Annars så har vi tillbringat nästan hela dagen med att åka buss och tåg känns det som haha, nej.. men vi har varit i stan och gått runt och kollat. Melissa köpte ett par mjukisbyxor, en mjukiströja, en stickad tröja, en ring och en bh hähä! Fina saker i alla fall.. jag köpte bara en tröja och en ring, en efterlängtad dödskalle-ring som inte har funnits i min storlek hemma, awsome! Snart ska vi gå en runda med Fia (melissas så kallade kompis) och sen äta, och sen tänker vi tillbringa kvällen hos Robin. Och jag ska slå Melissa i mario kart på wii, och helst robin också hade jag tänkt, eftersom jag endån är bäst på det! Och imorgon ska Melissa göra pannkakor till mig till frukost, wääähääää!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar