torsdag 24 februari 2011

COLOUR COLOUR

Jag måste bara berätta hur sjukt dum min kusin är ibland! Idag i stan så köpte vi hårfärg för att färga våra hår, Melissa köpte mörkbrun och jag köpte nån slags brun/röd aktig! Så i alla fall så började jag att färga Melissas hår med hennes mörkbruna färg, men hon skulle börja med att färga sin utväxt och sen sätta i resten, så de gjorde jag och satte flaskan med färg i fönstret! Så sa jag att Melissa kan ju sätta i färgen i mitt hår sålänge så hon började blanda min färg och jag borstade håret.. Sen började hon sätta i färgen i mitt hår och såhär och sen sa jag "men Melissa de är ju jättelite kvar i flaskan, de kommer ju aldrig räcka till hela mitt hår?" så kollar Melissa på mig och sen slänger hon en blick i fönstret där de står en annan flaska med färg i och sen tar hon handen för munnen och börjar gapskratta! Melissa hade alltså tagit resten av SIN färg i mitt hår, vilken va mycket mycket mörkare än den jag skulle ha.. Och jag typ flyger upp ur stolen och skriker åt Melissa att hon är dum! Ibland blir de lite fel haha, inte kul då men väldigt kul nu! Vår kväll spenderades inte hemma hos robin i alla fall efter många om och men, men nu ska vi i alla fall lägga oss och kolla på film, och sova LÄNGE imorgon!
Puss!

1 kommentar: