torsdag 10 februari 2011

VAD EXAKT HÅLLER DU PÅ MED?

Om man kan vara arg på skolan, så är jag det just nu. Jag är arg på skolan, på alla mina uppgifter och jag är arg på mina lärare. Hade det inte varit för att jag har så fina vänner i skolan, eller för att man behöver sina betyg för att kunna plugga vidare, så hade jag helst hoppat av skolan just nu. Jag trodde aldrig jag skulle säga det, men ja, jag är så jävla skoltrött. Som tur är så är det exakt 4 månader idag tills jag tar studenten, så förhoppningsvis 4 månader och 5 dagar tills jag ger mig iväg till värmen. Det lutar åt den 15e juni i alla fall. Så jag har ungefär en månad på mig att ta igen allting som jag inte kommer kunna göra i sommar här hemma från att allting slutar i skolan, och det är jättebra tycker jag. Nej, jag ska inte plugga idag, jag vill inte ens tänka på skolan, så jag ska hoppas på att det slutar regna så att jag kan power walka, det behövs idag. Lillebror kom precis in i mitt rum med ett par nya skor, jättefina, men förstora för mig? Vad hände med han och när blev han så stor? Nåja, vi hörs senare mina fina vänner!
Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar