fredag 11 februari 2011

LOVE MADE ME CRY

Vilken himla bra dag jag har haft idag. Jag vaknade av att mamma väkte mig och sa att Maria och hennes bebis-Ellen och Nelly var påväg hit, och jag lovar att denna bebis-Ellen är världens sötaste unge. Jag vill också ha en!! Efter att ha ätit frukost och långsamt gjort mig iordning så åkte jag till körskolan och jag tänker inte säga nånting om detdär eftersom jag vet att mami läser min blogg och allting som händer där för tillfället är super-duper hemligt haha. Annars har jag och mamma bara vatt och handlat och jag har tränat idag, det va sjuuuukt skönt att träna kan jag säga, och nu är jag riktigt trött. Jag tänkte göra mamma och Henrik sällskap vid tvn nu och hämta mitt efterlängtade choklad i köket, det har kallat på mig hela dagen, och jo, det är redan öppnat haha! Ha en bra kväll alla ni..

Och eftersom du säkerligen läser detta Nathalie, så tänkte jag bara passa på att säga att jag älskar dig! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar