lördag 26 februari 2011

I'LL BE ALRIGHT

Inte för att det är så att jag är något större fan av Darin, men denhär låten är faktiskt riktigt mysig! Eller jag måste säga att denhär spellistan i den stora hela faller mig i smaken riktigt mycket, bra jobbat Melissa! Full men mysiga låtar som jag gillar. Idag sov jag länge, riktigt länge eftersom jag knappt fått göra det på hela veckan haha, skönt var det i alla fall. Jag åt frukost framför OC eftersom tv:n inte funkade (?) och sedan duschade jag länge länge länge. Alltså en jättebra start på dagen. Snart får jag börja göra mig iordning, för idag ska Johannas 19-årsdag firas, wihi! Jag ska försöka lägga upp en bild i bloggen innan jag åker, eftersom jag tänkte ha på mig det jag köpte häromdagen! Ha en fin dag och kväll...
Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar